شرح وظایف
– نظارت بر
کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات
هزینه شده
واحد ها
– نظارت بر
انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها
– نظارت بر
کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی و واحد مالی مناطق شهرداری صدور دستور و تعلیمات لازم
و کوشش
در رفع نواقص
کار
– تهیه برنامه
عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه مذکور
– تهیه گزارشهای
مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی و تایید آنها
– اقدامات
لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد
هزینه
– بررسی عملکرد
مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها
– نظارت در
حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری و واحدهای تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد
آنها
– همکاری در
تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه با توجه به آیین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعملهای
صادره و
ارائه آن به مراجع ذیربطی با همکاری
– شرکت در
کمیسیونها و جلساتی که طبق آئین نامه مربوطه به عهده امور مالی محول است
– اقدام در
تهیهو تنظیم قراردادها با عنایت به مصوبات کمیسیون عالی و معاملات طی هماهنگی با مدیریت
حقوقی
– نظارت بر
امور قراردادها و تنظیم برنامه ها به منظور به موقع برگزار شدن معاملات شهرداری
اعم از مناقصات و
مزایده ها
برابر آیین نامه مالی شهرداریها و دستورالعملهای مربوطه
– اقدام در
تهیه، تنظیم و ارائه گزارشات مالی به صورت منظم همراه با تجزیه و تحلیل از قبیل تراز آزمایشی
ماهیانه،
گزارشات
اعتبار عمرانی، صورت مغایر بانکی و …
– اقدام در
انجام تعهدات مالی در حدود و اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات و آیین نامه ها
و دستورالعملهای
مالی
– اقدام در
کنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها
– انجام
سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق
.. شرح وظایف واحد:
– هماهنگی
و تنظیم برنامه ملاقات ها – کنفرانسها
و سمینارها
– تهیه و تنظیم
جلسات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مقام مافوق
– ابلاغ دستورات
مقام مربوطه به کمیسیون ها ، جلسات و سمینارها برای اصلاح مقام مربوطه
– انجام سایر
امور مشابه و دستوراتی که از طرف مقام مافوق در حدود وظایف ارجاع گردد.
.. واحدهای زیر مجموعه:
۱-حسابداری
۲-کارپردازی
۳-انبار