متصدی دبیرخانه و بایگانی
مریم دادخواه
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم حسابداری
تلفن تماس : داخلی 107

شرح
وظایف:
1 - حفظ و نگهداري نامه ها، اوراق، اسناد ،
مدارك و پرونده هاي عادي مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس
روش تعیین شده.
2 - مراقبت از افشاي محتواي نامه ه ا، اسناد و مدارك اداري،
خودداري از تحویل پرونده ها، اسناد ، مدارك و مکاتبات اداري به غیر یا
واحدها بدون کسب اجازه از مقام مسؤول یا مافوق.
3 - پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
4 - تحویل پرونده هاي مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق.
5 - صورت برداري، طبقه بندي، کد گذاري و بایگانی پرونده ها طبق
دستورالعمل هاي مربوط و نیاز واحدهاي ذیربط.
6 - بازبینی ضمائم نامه هاي وارده و صادره.
7 - ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه هاي وارده و صادره و موضوع و
شماره آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه.
8 - پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم
آوردن امکانات انجام درخواست هاي متقاضیان.
9 - تفکیک و توزیع نامه ها براي ارجاع به واحد اقدام کننده و
پیگیري آنها.
10 - تهیه گزارشات مورد نیاز براي مقام مافوق.
11 - انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق.